Rolieke
28 jun 2025 om 22:10
voor de 3e x op rij miste er een snack. Gebeld. Er was geen bezorger meer, dus kon niet nagebracht worden. We konden het komen halen. Niet gedaan, want we hadden net het andere eten. Geen andere compensatie. 5 euro weg én geen kaastengels.
Miranda
23 jun 2025 om 6:34
Ze lezen de opmerkingen niet. Graag zonder uitjes en dan alsnog met uien erbij. En ze waren 15min later dan de bezorgtijd en het was koud.
H
22 jun 2025 om 20:23
Bezorging was veel te vroeg. Maar daarnaast patat koud en slap, snacks koud en satesaus was een grote klomp koude smurrie. Echt dramatisch.
Jan
9 jun 2025 om 20:49
En zelf maar wezen halen, te triest voor woorden.
Tiffany
1 jun 2025 om 19:46
Eten was koud
Andre
20 mei 2025 om 19:11
ruim voldoende portie
Jay
19 mei 2025 om 7:04
had gevraagt om een specifiek tijdstip omdat degene voor wie het was er niet was. was 35 minuten eerder dan de aangegeven tijdstip waardoor het eten dus niet meer vers was. ze wilde het ook niet ophalen en nieuwe maken om later te bezorgen. service helaa
Chantal
7 mei 2025 om 20:16
Zwaar ondermaats, gewoon echt niet lekker. Ze belde ook op dat de saté van de Haas op was, dus of kip dan oké was. Kan gebeuren, dus prima, veder niet over na gedacht, maar er zit een klein prijsverschil in, echter geen geld terug gehad.
Coen
23 mrt 2025 om 20:28
Al meerdere keren kregen we patat die niet gaar was. Alsnog poging gewaagd, nu verkeerde hamburger én deze was niet gaar. Alsnog nieuwe gekregen, ook deze niet gaar. Ik stop ermee, ze staan niet voor kwaliteit, maar voor kwantiteit.
Lisa
22 mrt 2025 om 19:21
Al een aantal keer besteld en tot nu toe elke bestelling dat er iets niet bij zat. Vandaag heb ik ze de saus laten nabezorgen, want ik was het nu wel echt zat.
Marleen
22 feb 2025 om 7:37
bestelling was alweer niet compleet. telefonisch niet bereikbaar om het op te lossen
Linda
10 feb 2025 om 21:06
Helaas de verkeerde burger gehad. Spinazie kaas burger ipv groenteburger.